مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-17سياسي

در بخش های عمرانی، اقتصادی و کشاورزی به نقطه مطلوب می رسیم


تلاش داریم استان را در بخش های عمرانی و اقتصادی و تولیدات کشاورزی به نقطه مطلوب برسانیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: تلاش داریم استان را در بخش های عمرانی و اقتصادی و تولیدات کشاورزی به نقطه مطلوب برسانیم.

اسدالله عباسی امروز، 26 آبان ماه در شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه، با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی و انقلابی مدنظر رهبر انقلاب جهت رفع عقب ماندگی ها، اظهار کرد: این روزها با غم و اندوه ناشی از اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی با سرکردگی آمریکا مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی آب و برق و دارو را به روی مردم مظلوم غزه قطع کرده است، گفت: نسل کشی های رژیم صهیونیستی دست و پا زدن در مسیر افول و زوال و نابودی است.

استاندار گیلان با اشاره به حضور مدیران کل دستگاه در شهرستان آستانه اشرفیه با وجود روز تعطیل جهت رفع مشکلات مردم انقلابی، با فرهنگ و مذهبی این شهرستان، اضافه کرد: وجود حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) یک فضای مذهبی و معنوی در این منطقه ایجاد کرده است.

عباسی با مشکلات حوزه آرد و نان اشاره و اظهار: دولت سیزدهم خدمات زیادی در حوزه یارانه آرد انجام داده و لذا مردم نباید ناراضی باشند؛ در واقع باید روایت اول را در خدمت رسانی دولت داشته باشیم تا بدخواهان واقعیت ها را به گونه ای دیگر جلوه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بخش های عمرانی، اقتصادی و کشاورزی به نقطه مطلوب می رسیم

در بخش های عمرانی، اقتصادی و کشاورزی به نقطه مطلوب می رسیم