مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-03سياسي

گلزار شهدا را باید به حرم های مطهر تبدیل کنیم


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد امور ایثارگران گفت: برنامه جدی ما در خصوص گلزار شهدا این است که این گلزار را به حرم های مطهر تبدیل کنیم و مسئولان زنجانی باید در این خصوص برنامه ریزی کنند.

- ایسنا/زنجان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد امور ایثارگران گفت: برنامه جدی ما در خصوص گلزار شهدا این است که این گلزار را به حرم های مطهر تبدیل کنیم و مسئولان زنجانی باید در این خصوص برنامه ریزی کنند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه امروز (12 آبان ماه) در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل های ایثارگران استان که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: همه شهدای ما در دامن مکتب اهل بیت (ع) و پای منبرها و هیئت های مذهبی رشد پیدا کردند و به علت جهان بینی که داشتند در این مسیر گام برداشته و شهید شدند.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به فرهنگ سازی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: به نظر می رسید بنیاد شهید و امور ایثارگران درگیر امور جاری خانواده های شهدا و ایثارگران شده و ذره ذره، فعالیت های فرهنگی کم رنگ شده است.

این مسئول با بیان اینکه اکنون در حوزه فرهنگی و محرومیت های فرهنگی، حوزه ایثار و شهادت نیز گرفتار شده است، تصریح کرد: ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد به طوری که معتقد است تا پای جان هم شده باید آزاد باشد و آن چیزی که باعث مقاوم بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدا را باید به حرم های مطهر تبدیل کنیم

گلزار شهدا را باید به حرم های مطهر تبدیل کنیم