مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-03سياسي

70 مصوبه عمرانی در جریان سفر استاندار به میرآباد تصویب شد


در سفر امروز به این شهرستان تازه تاسیس 70 مصوبه عمرانی و اقتصادی با هدف توسعه منطقه نهایی شد که در سریع ترین زمان ممکن اجرایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پایان سفر خود به شهرستان تازه تاسیس میرآباد اظهار داشت: در سفر امروز به این شهرستان تازه تاسیس 70 مصوبه عمرانی و اقتصادی با هدف توسعه منطقه نهایی شد که در سریع ترین زمان ممکن اجرایی می شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به شهرستان تازه تاسیس میرآباد افزود: در سفر امروز به این شهرستان 57 مصوبه در حوزه عمرانی و 13 مصوبه در حوزه اقتصادی منطقه نهایی و مصوب شد تا شاهد پیشرفت و آبادانی شهرستان تازه تاسیس میرآباد باشیم.

معتمدیان با بیان اینکه میرآباد در دولت سیزدهم به عنوان بیستمین شهرستان آذربایجان غربی شناخته شده است افزود: در قالب شورای برنامه ریزی و توسعه استان سفر یک روزه به این شهرستان داشتیم تا مطالبات مردمی را احصا کنیم و بررسی میدانی از نگاه زیرساختی شود.

وی با اشاره به اعتبار ریالی مصوبات این شهرستان افزود: علاوه بر 560 میلیارد ریال که اولین اعتبار مصوب این شهرستان است امروز با مجموع طرح ها در راستای شتاب دهی به توسعه این شهرستان 460 میلیارد ریال نیز در راستای اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 مصوبه عمرانی در جریان سفر استاندار به میرآباد تصویب شد

70 مصوبه عمرانی در جریان سفر استاندار به میرآباد تصویب شد