مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-06سياسي

پاسخ شهرداری یاسوج به یک کلیپ و میوه فروشانی که از 7 دنیا آزادند!


روابط عمومی شهرداری توضیح می دهد که ما از ابتدای کار قبل از بارندگی از طریق ستاد حوادث شهرداری کار را آغاز کردیم کلیه دستگاه های شهرداری و نیروهای پسماند شهرداری بسیج شدند و یک نهضت جهادی بزرگ برای پاکسازی جداول شهر یاسوج صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در پی درج خبری در خصوص بارش زباله در یاسوج بعد از اولین بارش پاییزی؛ روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یاسوج به این خبر فارس واکنش نشان داد.

روابط عمومی شهرداری می گوید ما از ابتدای کار قبل از بارندگی از طریق ستاد حوادث شهرداری کار را آغاز کردیم کلیه دستگاه های شهرداری و نیروهای پسماند شهرداری بسیج شدند و یک نهضت جهادی بزرگ برای پاکسازی جداول شهر یاسوج صورت گرفت.

شهرداری می گوید در لایروبی کانال های آب های سطحی شهر یاسوج کارهای بسیار خوبی انجام دادیم این کانال ها سال های سال بود که پاکسازی نشده بودند بسیاری از جداول را شستشو دادیم اما به غیر از کارهایی که انجام شده ما از شهروندان شهر یاسوج انتظار داریم.

شهرداری از شهروندان خواست که در بحث تمیز نگه داشتن شهر مشارکت داشته باشند در حالی که کانال ها و جو ی های آب توسط برخی از شهروندان پر از زباله می شود و گویی برخی از آنها هیچ گونه احساس مسئولیتی نسبت به وضعیت شهر ندارند و نیروهای شهرداری مجبور به کار مضاعفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهرداری یاسوج به یک کلیپ و میوه فروشانی که از 7 دنیا آزادند!

پاسخ شهرداری یاسوج به یک کلیپ و میوه فروشانی که از 7 دنیا آزادند!