مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-13اقتصادي

سرمایه گذاری 120 میلیاردی صندوق پژوهش، روی 4محصول گیاهان دارویی


صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در راستای تولید چهار محصول گیاهان دارویی قرارداد سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی با پژوهشکده گیاهان دارویی کشور منعقد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی کشور، در آیین انعقاد قرارداد سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری استان البرز که در محل این صندوق در کرج برگزار شد، گفت: بخش خصوصی ظرفیت بالایی در کشور دارد ولی متاسفانه کمتر از آن استفاده می شود که خسارتی برای کشور به شمار می رود.

نایینی با بیان اینکه در دیگر کشورها شرکت های بخش خصوصی در تعامل با همدیگر بوده و هم افزایی دارند، افزود: در این کشورها دولت به جای اینکه خودش این امور را در دست بگیرد بر اجرای امور نظارت دارد زیرا بخش خصوصی ضمن داشتن ایده های بزرگ، مدیران موفقی دارد.

وی با اشاره به اینکه حتی تعدادی از فعالان بخش خصوصی از دست فروشی به این جایگاه بالا دست پیدا کردند، اظهار کرد: این کار بدون فکر، ایده، طرح و برنامه ممکن نیست و ما باید از ایده ها و نظرات آن ها در حوزه های مختلف تجاری سازی و تحقیقاتی هم استفاده کنیم و بتوانیم اصلاحات خوب و پیشرفت هایی ایجاد کنیم.

40 پروژه نیمه تمام جهاد دانشگاهی در انتظار کمک بخش خصوصی نایینی با بیان اینکه درزمان حاضر جهاد دانشگاهی بیش از 40 طرح و پروژه ناتمام دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 120 میلیاردی صندوق پژوهش، روی 4محصول گیاهان دارویی

سرمایه گذاری 120 میلیاردی صندوق پژوهش، روی 4محصول گیاهان دارویی