مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-14حوادث

بازداشت بیش از 100 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در 2 روز اخیر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از بازداشت بیش از 100 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در این استان در دو روز اخیر خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از بازداشت بیش از 100 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در این استان در دو روز اخیر خبر داد.

سرهنگ امیرحسین موسوی با اشاره به اجرای طرح آرامش در این استان همزمان با سراسر کشور گفت: بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با جدیت پیگیری می شود.

او با اشاره به ضرورت اجرای طرح آرامش در شهرهای استان با شعار شهری عاری از معتاد متجاهر توسط رده های پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر استان بیان کرد: در راستای پاک سازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرها، طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از جمله دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر توسط پلیس به صورت همزمان و با جدیت و بهره گیری از تمام ظرفیت های بالقوه در همه شهرستان ها اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح دو روزه آرامش 105 نفر اعم از خرده فروش و معتاد متجاهر بازداشت و 10 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و مقادیر زیادی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت بیش از 100 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در 2 روز اخیر

بازداشت بیش از 100 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در 2 روز اخیر