مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20سياسي

مسئولیت طراحی «الگوی حکمرانی اسلامی» بر دوش حوزه های علمیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از یازدهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان «الگوی حکمرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری .

- مسئولیت طراحی الگوی حکمرانی اسلامی بر دوش حوزه های علمیه رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: باید الگوی حکمرانی اسلامی و دانش دینی آن را تولید کنیم؛ بستر این کار در قم، مرکز اجتهاد و فقاهت و مسئولیت طراحی چنین الگویی بر دوش حوزه های علمیه است.

اگر امروز نجنبیم فردا دیر خواهد شد، زیرا حکمرانی سکولارِ نهاد های بین المللی با ظاهری جذّاب خود را بر ما تحمیل خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از یازدهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان الگوی حکمرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: در جلسه قبل گفتیم که حکمرانی خوب با مبانی دینی ما سازگار نیست؛ زیرا در یک نظام دانایی مطرح شده است که با باور ها و نظام فکری ما مطابقت ندارد؛ لذا سوال این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت طراحی «الگوی حکمرانی اسلامی» بر دوش حوزه های علمیه

مسئولیت طراحی «الگوی حکمرانی اسلامی» بر دوش حوزه های علمیه