مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-18اجتماعي

اجرای 300 کیلومتر تونل مترو توسط قرارگاه خاتم


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: بیش از 300 کیلومتر تونل مترو توسط قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در سراسر کشور در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بعدازظهر امروز در آیین پایان عملیات حفاری تونل مترو اسلامشهر (جنوب غرب استان تهران) که در محل ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 300 کیلومتر تونل مترو به دست جوانان و متخصصان توانمند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در سراسر کشور در حال اجراست که بخشی از آنها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: امروز قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، قرارگاه بی نظیر و از بطن مردم و برای خدمت به مردم است و هر کجا که کاری بر روی زمین بماند قرارگاه با نیروهای جهادی وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام می دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان بهارستان بیان کرد: یکی از مطالبات مردم در سفر ریاست جمهوری به شهرستان بهارستان مطالبه همکاری با آموزش و پرورش و احداث فضاهای جدید آموزشی است که در این راستا با عقد قرارداد با آموزش و پرورش برای ساخت 10 مدرسه 15 کلاسه در اوایل سال جاری عملیات احداث 10 مدرسه در اردیبهشت ماه آغاز شد که در نخستین روز از مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 کیلومتر تونل مترو توسط قرارگاه خاتم

اجرای 300 کیلومتر تونل مترو توسط قرارگاه خاتم