مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-31سياسي

فعالیت 10 هزار داوطلب هلال احمر در البرز


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: با تأسیس خانه های هلال به دنبال توسعه آموزش های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان هستیم.

- ایسنا/البرز معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: با تأسیس خانه های هلال به دنبال توسعه آموزش های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود رجبی روز سه شنبه 9 آبان با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار داوطلب در 10 خانه هلال با هلال احمر البرز همکاری دارند، اظهار کرد: این داوطلبان در مواقع نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد: با تأسیس خانه های هلال به دنبال توسعه آموزش های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان هستیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه 57 کاروان سلامت هلال احمر طی شش ماه اول سال جاری با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه کردند، گفت: با اعزام این کاروان ها در هفت شعبه و 100 خانه هلال خدمات غربالگری، تست فشار خون و تست قند خون انجام شد.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 313 نفر با اعزام کاروان های پزشکی در خانه های هلال این استان طی این مدت خدمات غربالگری، تست فشارخون و تست قند خون دریافت کردند، افزود: طرح پنجره های امید با عناوین حامیان سلامت و کرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 هزار داوطلب هلال احمر در البرز

فعالیت 10 هزار داوطلب هلال احمر در البرز