مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-31سياسي

نگاهداری: ریشه تنش های اخیر در فلسطین را باید در ظلم و ستم صهیونیست ها جستجو کرد


رییس مرکز پژوهش های مجلس، در دیدار سفیر اندونزی در تهران، گفت: ریشه تنش های اخیر در فلسطین را باید در ظلم و ستم صهیونیست ها علیه مسلمانان جستجو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری، صبح امروز( سه شنبه 9 آبان 1402) در دیدار با رونی پراستیو یولیان تورو، سفیر اندونزی و هیئت همراه، به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و علیه مردم فلسطین اشاره و اظهار کرد: از مقامات کشورهای مسلمان انتظار می رود در این جنگ نابرابر در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند و از ادامه این جنایت جنگی جلوگیری کنند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مواضع اندونزی در حمایت از آرمان مردم فلسطین، گفت: ریشه تنش های اخیر در فلسطین را باید در ظلم و ستم صهیونیست ها علیه مسلمانان جستجو کرد.

وی افزود: قطع برق، آب و منع ارسال مواد غذایی و سوخت به غزه از سوی رژیم اشغالگر، مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

وی با بیان اینکه کشورهای مسلمان نباید تنها به محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بسنده کنند، تأکید کرد: همه کشورها، به خصوص کشورهای اسلامی باید ضمن مقابله با اینگونه اقدامات، فعالیت منسجمی را برای پیگیری حقوقی و قضایی این جنایات در محاکم ملی و بین المللی، در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: ریشه تنش های اخیر در فلسطین را باید در ظلم و ستم صهیونیست ها جستجو کرد

نگاهداری: ریشه تنش های اخیر در فلسطین را باید در ظلم و ستم صهیونیست ها جستجو کرد