مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-13فرهنگي

اکران رایگان فیلم تئاتر در هفته کتاب


مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، تعدادی از فیلم تئاترهای خود را به صورت رایگان اکران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، تعدادی از فیلم تئاترهای خود را به صورت رایگان اکران می کند.

این نمایش ها بر اساس طرح کتاب، تئاتر و مدرسه با اقتباس از کتاب های کانون و به تهیه کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و اجرا شده است.

تولید تئاتر بر اساس کتاب های منتشر شده کودک و نوجوان از جمله برنامه های مرکز تولید تئاتر کانون است که در مدارس و مراکز کانون اجرا می شود.

بر همین اساس تئاترهای خداحافظ راکون پیر به کارگردانی فهیمه میرزاحسینی و سیما میرزاحسینی، آهای دوستاتو بشناس به کارگردانی عادل بزدوده، عموی عجیبِ بزرگِ کوچیک من به نویسندگی گیتا داودی و کارگردانی ناصر آویژه، کچل کفتر باز به کارگردانی آزاده انصاری، پیرمرد و ببر به کارگردانی حسن دادشکر و کلوچه های خدا به کارگردانی آرش شریف زاده به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی اکران رایگان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران رایگان فیلم تئاتر در هفته کتاب

اکران رایگان فیلم تئاتر در هفته کتاب