مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-08اجتماعي

271 مدرسه ابتدایی کرمانشاه زیر ذره بین استاندارد می رود


رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد کرمانشاه از رصد 271 مدرسه استان خبر داد و گفت: در این بازرسی ها موارد مختلفی خصوصا سیستم های گرمایشی مدارس از نظر استاندارد ارزیابی می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد کرمانشاه از رصد 271 مدرسه استان خبر داد و گفت: در این بازرسی ها موارد مختلفی خصوصا سیستم های گرمایشی مدارس از نظر استاندارد ارزیابی می شود.

یاسر مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه قرار است در قالب طرح مشترک اداره کل استاندارد و آموزش و پرورش استان با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی مدارس ابتدایی ، 271 مدرسه سطح استان از نظر انطباق شاخص های مختلف با استاندارد اجرا شود، گفت: این طرح از اوایل آذرماه شروع شده و باید تا قبل از اسفند به اتمام برسد.

وی ادامه داد: فعلا بر اساس دستورالعمل سازمان ملی استاندارد، این نظارت ها برای مدارس ابتدایی در سراسر نقاط استان خواهد بود.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد کرمانشاه وضعیت تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس را از مهمترین مواردی دانست که ارزیابی خواهد شد و تاکید کرد: چک لیستی در اختیار داریم که سایر موارد از جمله وضعیت دما و تهویه، میزان نور کلاس، وضعیت آلودگی صوتی، پنجره، درب، ارتفاع و ابعاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

271 مدرسه ابتدایی کرمانشاه زیر ذره بین استاندارد می رود

271 مدرسه ابتدایی کرمانشاه زیر ذره بین استاندارد می رود