مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-10سياسي

پیام رییسی تحویل رییس جمهور عراق شد


پیام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران تحویل عبداللطیف رشید رییس جمهور عراق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق پنجشنبه با عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور عراق دیدار و پیام آیت الله رییسی خطاب به رییس جمهور عراق درخصوص جنایت های رژیم صهیونیستی را به وی تحویل داد.

بر اساس این گزارش، دو طرف ضمن بررسی تقویت روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و گفت و گو قرار دادند.

آل صادق با اشاره به برگزاری نشست آینده کشورهای اسلامی در ریاض، ابراز امیدواری کرد که جامعه بین الملل و به ویژه کشورهای اسلامی موفق به اتخاذ تصمیمات عملی و مؤثر برای حمایت از مردم مظلوم غزه شوند.

در این پیوند، دفتر رسانه ای رییس جمهور عراق در بیانیه ای اعلام کرد که عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور عراق روز پنجشنبه - 18 آبان 1402- در کاخ بغداد میزبان سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بوده است.

این بیانیه می افزاید: در این دیدار اوضاع سیاسی و تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و رییس جمهور عراق بر اهمیت تحکیم روابط دو کشور و هماهنگی و رایزنی در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک به نحوی که در خدمت ثبات منطقه و همکاری سازنده برای تحقق منافع متقابل دو ملت همسایه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییسی تحویل رییس جمهور عراق شد

پیام رییسی تحویل رییس جمهور عراق شد