مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-30اقتصادي

صرفه جویی ارزی 9 میلیون دلاری با کاهش قیمت سمعک


مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به ساماندهی قیمت پایه ارزی برخی اقلام، از کاهش قیمت 50 درصدی سمعک و صرفه جویی ارزی 9 میلیون دلاری در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، جلال غفارزاده مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، با اشاره به فعالیت 2هزار شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی در کشور اظهار کرد: 4هزار خط تولید در این شرکت ها فعال هستند؛ همچنین 6 هزار و 200 شرکت توزیعی تجهیزات نیز در کشور فعالیت دارند.

تلاش سازمان غذا و دارو برای حل مشکلات تولیدکنندگان وی با اشاره به راه اندازی برنامه حل مشکلات تولید در اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: در این برنامه واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی و موانع تولید با حضور مستمر در شهرک های صنعتی رفع می شود.

مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو همچنین با اشاره به برنامه بدون واسطه برای رشد تولید نیز گفت: در این برنامه در راستای تحقق شعال سال و رشد تولید به حضور مستمر در استان ها پرداخته و ضمن حمایت از نمایشگاه های منطقه ای دغدغه ها و انتقادات تولید کنندگان از نزدیک شنیده می شود.

صرفه جویی ارزی 9 میلیون دلاری با کاهش قیمت سمعک مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در ادامه با بیان اینکه فراخوان های متعددی جهت کاهش قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی ارزی 9 میلیون دلاری با کاهش قیمت سمعک

صرفه جویی ارزی 9 میلیون دلاری با کاهش قیمت سمعک