مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-07بين الملل

ژنرال های صهیونیست: باید آمریکا از حملات ما به بیماستان های غزه حمایت کند


ژنرال های رژیم صهیونیستی با این ادعا که فرماندهان حماس در زیر بیمارستان ها مخفی شده اند، خواهان بمباران بیمارستان ها شدند.

- ژنرال های رژیم صهیونیستی با این ادعا که فرماندهان حماس در زیر بیمارستان ها مخفی شده اند، خواهان بمباران بیمارستان ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال گیورا آیلاند، مشاور پیشین امنیت و از ژنرال های ذخیره در پاسخ به سوالی درخصوص افزایش اعتراضات در جهان نسبت به جنگ جاری گفت: طرف آمریکایی حقیقت رخدادها در غزه را درک نمی کند.

همچنین این مساله را که فرقی بین حماس و بین عموم مردم غزه وجود ندارد، درک نمی کند چراکه اکثر مردم غزه حماس را تایید می کنند و داخل خانه هایشان تونل است و مدیران بیمارستان ها و مدارس با حماس همکاری می کنند.

به نقل از القدس العربی، آیلاند گفت: نباید نسبت به نوار غزه رحمت به خرج داد و ما باید آنچه را که منجر به فاجعه انسانی می شود، انجام دهیم چراکه خاورمیانه فقط به قدرتمندان احترام می گذارد.

وی گفت که افسران آمریکایی درک می کنند که به خاطر کرامت و منفعت واشنگتن در جهان، اسراییل باید به جنگ ادامه دهد و کاری را انجام دهد که جهانیان از آن بترسند به همین دلیل باید بیمارستان الشفاء را مورد حمله قرار داد و واشنگتن باید از آن حمایت کند؛ حتی اگر تصویر هزاران کشته در جهان پخش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال های صهیونیست: باید آمریکا از حملات ما به بیماستان های غزه حمایت کند

ژنرال های صهیونیست: باید آمریکا از حملات ما به بیماستان های غزه حمایت کند