مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29اجتماعي

پل داروپخش اردبیل برای نصب درز انبساط مسدود شد


معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: به دلیل نصب درز انبساط، پل داروپخش اردبیل مسدود شده و به زودی بعد از اتمام عملیات، عبور و مرور خودروها بر روی این پل برقرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نقی باقرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نصب درز انبساط (مدولار) پل داروپخش بعد از چهار سال در حال اجرا است ، اظهار کرد: این پل مشکل فنی ندارد و مسدودی آن مربوط به نصب درز انبساط پل است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل با قدردانی از صبر و شکیبانی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل داروپخش افزود: تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت، پل مسدود و میدان وحدت، به عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده و بعد از اتمام درز انبساط لاین رفت، عملیات درز لاین برگشت نیز آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: درزهای انبساط در راستای جلوگیری از وقوع حوادثی و محافظت از عرشه پل ها در مقابل نوسانات دمایی، تسهیل عبور و مرور بر روی شکاف مابین قطعات دال مجاور و استحکام پل اجرا می شود و تلاش می کنیم نصب درز انبساط پل داروپخش را تا 20 روز کاری به اتمام برسانیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل از شهروندان خواست با رعایت علایم ترافیکی و دقت نظر در تابلوهای اطلاع رسانی از مسیر جایگزین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل داروپخش اردبیل برای نصب درز انبساط مسدود شد

پل داروپخش اردبیل برای نصب درز انبساط مسدود شد