مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-11سياسي

حراز هویت 239 داوطلب نمایندگی مجلس در استان زنجان


دبیر ستاد انتخابات استان زنجان از احراز صلاحیت 239 داوطلب از مجموع 374 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: داوطلبان معترض می توانند به سامانه پیش بینی شده برای اعتراض مراجعه و مدارک مورد نیاز را بارگزاری کنند.

- ولی الله رحیمی، دبیر ستاد انتخابات استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از احراز صلاحیت 239 کاندیدای انتخابات مجلس در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: بقیه داوطلبان می توانند طی دو روز 21 و 22 آبان ماه نقص مدارک خود را در سامانه مدنظر بارگذاری کنند، چرا که 95 درصد از عدم احراز صلاحیت ها مربوط به نقص مدارک است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه هیأت نظارت چهار روز فرصت بررسی مدارک را در سامانه پیش بینی شده برای داوطلبان معترض در اختیار خواهد داشت، افزود: نتیجه بررسی بعدازاین مهلت به داوطلب ارائه خواهد داد.

وی تصریح کرد: بعد از طی این مراحل داوطلبان معترض، می توانند مراتب را از شورای نگهبان پیگیری کنند که 50 روز هم زمان پیش بینی شده برای این بررسی است.

 رحیمی تعداد ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس خبرگان را 6 نفر اعلام کرد و گفت: داوطلبان تا ساعت 18 امروز فرصت ثبت نام دارند.

شایان ذکر است، داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان علاوه بر امکان ثبت نام در فرمانداری های مرکز استان، می توانند در ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراز هویت 239 داوطلب نمایندگی مجلس در استان زنجان

حراز هویت 239 داوطلب نمایندگی مجلس در استان زنجان