مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05سياسي

کرسی آزاداندیشی با موضوع چرایی استکبارستیزی در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد


به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، کرسی آزاداندیشی با موضوعات چرایی استکبارستیزی و وظیفه دانشگاهیان در حوزه تولید علم و جنبش نرم افزاری در دفتر مرکز جهاددانشگاهی کرمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

- ایسنا/کرمان به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، کرسی آزاداندیشی با موضوعات چرایی استکبارستیزی و وظیفه دانشگاهیان در حوزه تولید علم و جنبش نرم افزاری در دفتر مرکز جهاددانشگاهی کرمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای غزه، گفت: مردم فلسطین 70 سال است که در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند و در این راه استوار ایستاده اند.

وی با بیان اینکه آرزوی پیروزی نهایی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه داریم، افزود: استکبارستیزی و حمایت از مظلوم در هر نقطه از جهان وظیفه همه مسلمانان است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان،با بیان اینکه ظلم فراوانی بر مردم مظلوم غزه وارد شده است، گفت: اسراییل بی سابقه ترین حجم بمباران را علیه ساکنان مظلوم غزه با حمایت آمریکای جنایتکار در پیش گرفته و شاهد جنایت های رژیم صهیونیستی بر مردم بی گناه غزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی آزاداندیشی با موضوع چرایی استکبارستیزی در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد

کرسی آزاداندیشی با موضوع چرایی استکبارستیزی در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد