مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-24سياسي

دلایل کاهش سهیمه نانوایی ها اطلاع رسانی شود/تخلفات نانوایان را برنمی تابیم


فرماندار شهرستان اشکذر با تاکید بر این که دلایل کاهش سهمیه نانوایی ها و نظارت های انجام شده در این خصوص باید اطلاع رسانی عمومی شود، گفت: پایبند نبودن برخی نانوایی ها به وظایفشان باعث نارضایتی عمومی شده که این موضوع شایسته مردم نیست.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان اشکذر با تاکید بر این که دلایل کاهش سهمیه نانوایی ها و نظارت های انجام شده در این خصوص باید اطلاع رسانی عمومی شود، گفت: پایبند نبودن برخی نانوایی ها به وظایفشان باعث نارضایتی عمومی شده که این موضوع شایسته مردم نیست.

روح الله ردایی در نشست شورای آرد و نان این شهرستان ضمن بیان این که مردم باید در جریان نظارت ها و بازرسی مستمر شورای آرد و نان و پیگیری های شورای آرد و نان شهرستان باشند، گفت: دلایل کاهش سهیمه نانوایی ها باید اطلاع رسانی عمومی شود.

وی با تأکید بر نظارت واقعی و مستمر از لحظه بارگیری آرد به نانوایی ها، افزود: نبود پایبندی تعدادی از نانوایی ها به وظایف خود باعث نارضایتی عمومی شده و این موضوع شایسته مردم شریف شهرستان اشکذر نیست.

ردایی در ادامه ضمن قدردانی از نانواهای متعهد و منظم، خاطرنشان کرد: رعایت نشدن ساعت پخت، کم فروشی، توزیع خارج از شبکه، تعطیلی غیرمجاز و رعایت نشدن قوانین صنفی از جمله تخلفاتی است که برخی از نانوایان شهرستان مرتکب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کاهش سهیمه نانوایی ها اطلاع رسانی شود/تخلفات نانوایان را برنمی تابیم

دلایل کاهش سهیمه نانوایی ها اطلاع رسانی شود/تخلفات نانوایان را برنمی تابیم