مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-21اقتصادي

اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر رشت برای روان سازی ترافیکی است


معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با قدردانی از شکیبایی شهروندان در اجرای اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر (عج) گفت: فرآیند اصلاحات هندسی تقاطع ولیعصر (عج) در راستای مطالبات شهروندان برای روان سازی ترافیکی با سرعت در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید غفور شفیعی امروز در جریان بازدید از پروژه های شهری و در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح هندسی حذف تقاطع ولیعصر (عج) در راستای کاهش حجم ورودی به میدان اظهار کرد: ساماندهی تقاطع ولیعصر (عج) در سه محور منتهی به تقاطع در حال انجام است و به دلیل عملیات عمرانی با تراکم و کندی سرعت خودروها مواجه هستیم.

  وی با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان و عذرخواهی بابت ایجاد مشکل در عبور و مرور با اجرای اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر (عج) گفت: با توجه به حجم ترافیک سنگین و مطالبات شهروندان برای روان سازی ترافیکی، اصلاح هندسی موجب تسهیل و راحتی بیشتر شهروندان در عبور از تقاطع می شود که این اصلاح هندسی با سرعت در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت شهرداری رشت به افتتاح خیابان شهید علیزاده در هفته دولت سال جاری اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر (عج) در راستای تکمیل بارگذاری ترافیکی خیابان شهید علیزاده و بهره مندی کامل شهروندان از این معبر تا زمان احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر رشت برای روان سازی ترافیکی است

اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر رشت برای روان سازی ترافیکی است