مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-26بين الملل

دانشجویان موجب اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: این روزها، آزادی خواهان جهان یک صدا مظلومیت فلسطین را حتی در قلب کشورهای حامی این رژیم فریاد می زنند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: این روزها، آزادی خواهان جهان یک صدا مظلومیت فلسطین را حتی در قلب کشورهای حامی این رژیم فریاد می زنند.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (3 آبان ماه) در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور زنجان، به جنایات رژیم ظالم صهیونیستی اشاره کرد، گفت: جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس این روزها بیش از گذشته چهره پلید اسراییل غاصب را نمایان ساخته و دیگر مظلوم نمایی این رژیم کودک کش، خریداری در بین مردم جهان و فطرتهای بیدار ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دانشجویان با قرار گرفتن در مسیر تحصیل و تذهیب، موجب اقتدار ایران اسلامی هستند، افزود: اگر بخواهیم دانشگاهی با نشاط، علمی و خلاق داشته باشیم باید از ظرفیت های بالقوه دانشگاه و فرصت های موجود بهره بگیریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دانشجویان بایستی در خط مقدم آگاهی دهی به جامعه باشند، تصریح کرد: علیرغم هجمه تبلیغاتی که دشمن در قالب جنگ ترکیبی و شناختی دارد، شاهد رشد و ارتقاء علمی و پژوهشی دانشگاه ها در جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان موجب اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هستند

دانشجویان موجب اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هستند