مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-15بين الملل

بیانیه دیده بان حقوق بشر درباره یورش نیروهای اشغالگر به بیمارستان الشفاء


سازمان دیده بان حقوق بشر امروز چهارشنبه اعلام کرد، جنایت ها در غزه که در حد جنایت جنگی است باید مستند شده و به دادگاه کیفری بین المللی ارائه شود.

- سازمان دیده بان حقوق بشر امروز چهارشنبه اعلام کرد، جنایت ها در غزه که در حد جنایت جنگی است باید مستند شده و به دادگاه کیفری بین المللی ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری صدی البلد ، این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد، کابینه رژیم صهیونیستی را باید مجازات کرد و کشورهای غربی باید این رژیم را برای توقف حملات علیه نوار غزه تحت فشار قرار دهند.

دیده بان حقوق بشر با بیان اینکه خواهان توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی تا زمانی شده است که قوانین جنگی را نقض می کند، اعلام کرد، رژیم صهیونیستی جنایت های جنگی وحشتناکی مرتکب می شود.

از سوی دیگر، می الکیله ، وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد، پس از اعلام اشغالگر برای انجام عملیات در بیمارستان الشفاء، ارتش رژیم صهیونیستی وارد دفاتر مدیر این بیمارستان شد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی با تانک ها بیمارستان را محاصره کرده است.

این رژیم مسوول زندگی کادر پزشکی، بیماران و آوارگان است.

وزیر بهداشت فلسطین با اشاره به ارتباط فلسطین با سازمان ملل و پایتخت های غربی درخصوص بیمارستان ها، تاکید کرد، هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی درخصوص بیمارستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دیده بان حقوق بشر درباره یورش نیروهای اشغالگر به بیمارستان الشفاء

بیانیه دیده بان حقوق بشر درباره یورش نیروهای اشغالگر به بیمارستان الشفاء