مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-11اقتصادي

آغاز عملیات احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شرب « ایوان »


عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شرب شهرستان ایوان آغاز شد.

- پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام، صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شرب شهر ایوان با هدف تامین آب زون شرقی شهر و سایت های طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

   وی افزود: این پروژه با توجه به توپوگرافی شهر، تراکم ساخت و ساز توسعه شهری، مشکلات تنش توزیع آب در فصول گرم سال و جانمایی سایت های طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایوان با هدف جبران نوسانات مصرف آب، توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار شبکه های توزیع مصوب وارد عملیات اجرایی شد.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: محل تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات آبرسانی به شهرهای مواجه با تنش آبی و طرح نهضت ملی مسکن به میزان اعتبار 100 میلیارد ریال است.

 ناصری خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات، با احداث این مخزن بتنی در مدت زمان پیمان 6 ماه و همچنین نقش آن در پهنه بندی توزیع آب در شهر ایوان، شاهد بهره برداری از آن قبل از شروع فصل گرما در سال آتی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شرکت آبفای استان ایلام بیش از 239 هزار مشترک آب و 98 هزار مشترک فاضلاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شرب « ایوان »

آغاز عملیات احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شرب « ایوان »