مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-31سياسي

روستای درسجین ابهر برگزیده جشنواره روستاهای دوست دار کتاب


در نهمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، روستای درسجین از شهرستان ابهر در لیست روستاهای دوستدار کتاب قرار گرفت.

- ایسنا/زنجان در نهمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، روستای درسجین از شهرستان ابهر در لیست روستاهای دوستدار کتاب قرار گرفت.

نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به منظور تقویت هویت ایرانی اسلامی، امید بخشی و محرومیت زدایی فرهنگی، ارزیابی عملکرد روستاها و عشایر دوستدار کتاب و پشتیبانی از طرح های ابتکاری روستاها و عشایر در حوزه کتاب و کتاب خوانی برگزار شد.

در جلسه نهایی داوری نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب از 271 روستای شرکت کننده 40 روستا به مرحله نهایی رسید و در نهایت 13 روستا برگزیده شد و یک روستا از دوره هشتم به عنوان روستای استمرار انتخاب شد، همچنین در این دوره آبادی عشایری به عنوان آبادی شایسته تقدیر انتخاب شد.

برای شرکت در این جشنواره 6 روستا از استان زنجان به عنوان روستاهای دوستدار کتاب به این مرحله معرفی شدند که با توجه به طرح های ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب خوانی که توسط روستاها ارائه شده بود از استان زنجان فقط روستای درسجین در لیست روستاهای دوست دار کتاب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای درسجین ابهر برگزیده جشنواره روستاهای دوست دار کتاب

روستای درسجین ابهر برگزیده جشنواره روستاهای دوست دار کتاب