مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-31اقتصادي

وام مسکن بدون بهره برای هنرمندان


مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: تسهیلاتی که هنرمندان عضو صندوق هنر از طرح نهضت ملی مسکن دریافت خواهند کرد وام مسکن بدون بهره خواهد بود.

- مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: تسهیلاتی که هنرمندان عضو صندوق هنر از طرح نهضت ملی مسکن دریافت خواهند کرد تسهیلات بی بهره خواهد بود.

سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، با اشاره به طرح نشان هنر اظهار داشت: طرح نشان هنر اخیراً آغاز شده طرح بسیار خوبی است.

این طرح برای آن دسته از پیشکسوتان فعال استانی است که بنا به هر دلیلی نتوانسته اند مدارک مورد نظر شورای ارزش گذاری هنرمندان را تهیه کنند و درجات هنری دریافت کنند.

این نشان برای همان هنرمندان پیشکسوت است که علاوه بر تقدیر، آنان را تأیید می کند که این پیشکسوتان افراد برجسته ای هستند و از سوی دیگر مبلغی ماهانه به حساب آنان واریز می شود.

در زنجان سهیلا بهرامی موفق به دریافت طرح نشان هنر شد.

وی در ادامه به موضوع انعقاد تفاهم نامه صندوق اعتباری هنر با وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در زمینه مسکن هنرمندان با وزارت راه و شهرسازی همکاری صورت گرفته و اطلاعات اسامی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شد و حدود 8 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن بدون بهره برای هنرمندان

وام مسکن بدون بهره برای هنرمندان