مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24اقتصادي

سهم گردشگری منطقه آزاد اروند صفر است


مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تسهیل روند صدور مجوز گردشگری سلامت در این منطقه خبر داد و گفت: به رغم تردد روزانه به طور میانگین حدود 2 هزار نفر اتباع کشور عراق از مرز شلمچه سهم گردشگری منطقه صفر است.

- ایسنا/خوزستان مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تسهیل روند صدور مجوز گردشگری سلامت در این منطقه خبر داد و گفت: به رغم تردد روزانه به طور میانگین حدود 2 هزار نفر اتباع کشور عراق از مرز شلمچه سهم گردشگری منطقه صفر است.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفت وگو با ایسنا، گفت: شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند با هدف بررسی و بحث در خصوص معضلات گردشگری و جلوگیری از موازی کاری ها و ایجاد مسیری روشن برای گردشگری منطقه شکل گرفته است.

وی با اشاره به همکاری و همیاری همه متولیان امر، خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری در همه دنیا نقش ویژه ای در توسعه اقتصادی دارد و در همین زمینه محور اقتصادی در برخی از مناطق آزاد کشور نیز حول موضوع گردشگری می چرخد.

بابامرادی حمل و نقل ترکیبی و مجاورات با کشورهای عراق و کویت را از جمله ظرفیت های بارز منطقه آزاد اروند در حوزه گردشگری دانست و افزود: واکاوی و بررسی نبود توسعه گردشگری در منطقه آزاد اروند مهم ترین هدف برگزاری نشست های کارگروه های تخصصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم گردشگری منطقه آزاد اروند صفر است

سهم گردشگری منطقه آزاد اروند صفر است