مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-18فرهنگي

انیمیشن های ایرانی نیاز به معرفی جهانی دارند/ آرزویی که برآورده شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، رامک امین کاظمی در مورد اکران باکس «رویا های رنگی» در گروه هنر و تجربه گفت: - رامک امین کاظمی کارگردان سینمای مستند معتقد است که فیلم سازان انیمیشن کوتاه ایران در سخت ترین شرایط، با عشق به کارشان ادامه می دهند و کمبود امکانات و مصائب راه مانع از خلق آثارشان نمی شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، رامک امین کاظمی در مورد اکران باکس رویا های رنگی در گروه هنر و تجربه گفت: زمانی که خبر اکران باکس رویا های رنگی را شنیدم، شگفت زده شدم.

چون سال های زیادی یکی از آرزو های من به عنوان فیلم ساز این بود که فیلم های انیمیشن کوتاه در ایران اکران عمومی داشته باشند.

به دلیل اینکه فقدان فضای نمایش برای این فیلم ها، باعث دیده نشدن این آثار در میان مردم می شود و از این رو فیلم های انیمیشن فقط در مسیر جشنواره های مختلف تردد می کنند.

وی ادامه داد: یک فیلم ساز انتظار دارد که اثرش توسط مخاطب دیده شود و متاسفانه این اتفاق نمیفتد.

باکس رویا های رنگی یکی از خواسته های ما فیلم سازان انیمیشن است که فرصتی به وجود می آورد تا مردم امکان مشاهده این فیلم ها را داشته باشند و فقط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن های ایرانی نیاز به معرفی جهانی دارند/ آرزویی که برآورده شد

انیمیشن های ایرانی نیاز به معرفی جهانی دارند/ آرزویی که برآورده شد