مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-31سياسي

امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدای دانش آموز بیشتر آگاه شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، گفت: بیش از 36هزار نفر از شهدا از کلاس های درس برخاستند و به جبهه ها رفتند و نقش آفرینی کردند و امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدا دانش آموز بیش از پیش آگاه شود.

- علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در حاشیه آیین گرامیداشت شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی با بیان اینکه 8 آبان سال روز شهادت یکی از مفاخر دوران دفاع مقدس شهید محمد حسین فهمیده است، گفت: این مدرسه آخرین محل تحصیل شهید بزرگوار که هر سال مراسم سالگرد در مدرسه برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم سالگرد شهید محمدحسین فهمیده جهت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، افزود: نکته ای که در آموزش و پرورش باید به آن توجه کرد حماسه آفرینی شهدا دانش آموزی مثل شهید محمدحسین فهمیده است.

 حجرگشت با بیان اینکه بیش از 36هزار نفر از شهدا از کلاس های درس برخاستند و به جبهه ها رفتند و نقش آفرینی کردند، بیان کرد: امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدا دانش آموز بیش از پیش آگاه شود.

 وی ادامه داد: برای هر کدام از دانش آموزان مسائل درست تبیین شود یک شهید محمد حسین فهمیده هستند که در مواقع حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا به وظیفه خود عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدای دانش آموز بیشتر آگاه شود

امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدای دانش آموز بیشتر آگاه شود