مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-01سياسي

فرمانداران برای انتخابات پرشور تلاش کنند


استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه فرمانداران برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند گفت: انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم می تواند پاسخ محکمی از سوی ملت به دشمنان ایران اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز چهارشنبه دهم آبان ماه در همایش فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان اظهار داشت: کلان راهبرد ما در حوزه انتخابات، منویات مقام معظم رهبری است که بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات تاکید فرمودند.

  وی افزود: یکی از موضوعات اصلی که باید از آن درس بگیریم، تاریخ و روندهای گذشته در حوزه انتخابات است بایستی در 3 محور افراد مشکل ساز، محل و موقعیت های مشکل ساز و فرآیند و روندهای مشکل ساز شناسایی و چالش های موجود مرتفع شود.

  استاندار هرمزگان گفت: دولت سیزدهم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاملا بی طرف است در استان نیز فرمانداران توجه داشته باشند بدون جانبداری انتخابات را برگزار کنند و اگر شخصی تخلف کرد با وی برخورد قانونی خواهد شد.

  وی با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات بایستی کاملا اجرایی شود تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه آرای مردم حق الناس است، فرمانداران با عملکرد مناسب حتی مورد اتهام در خصوص جانبداری هم قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران برای انتخابات پرشور تلاش کنند

فرمانداران برای انتخابات پرشور تلاش کنند