مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-06فناوري

حذف سه سرویس قدیمی در ویندوز مایکروسافت


مایکروسافت حذف سه سرویس قدیمی در ویندوز را اعلام کرد که یکی از آنها اخیرا از سوی یک مدیر ارشد این شرکت، به عنوان منزجرکننده، توصیف شده بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هر چند مایکروسافت، مرتبا ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را به نسخه های تحت پشتیبانی ویندوز اضافه می کند، اما گاهی اوقات از شر قابلیت ها یا سرویس های قدیمی تری که دیگر بخشی از مسیر استراتژیک بلندمدت در توسعه این سیستم عامل نیستند، خلاص می شود.

مایکروسافت در سپتامبر، اعلام کرد که ورد پد (WordPad) از ویندوز حذف می شود و نسخه های اخیر ویندوز 11 Canary همچنین نشان می دهد که این شرکت ممکن است از شر برنامه های نقشه ویندوز (Windows Maps) و اپلیکیشن فیلم و تلویزیون (Movies & TV) هم خلاص شود.

اکنون این شرکت، سه سرویس دیگر قدیمی در ویندوز را منسوخ اعلام کرده است.

در سند آنلاینی که مایکروسافت، ویژگی های منسوخ ویندوز را رصد می کند، این شرکت در این ماه سه سرویس اضافه کرده است، این بار سرویس هایی که حذف می شوند شامل مرورگر رایانه (Computer Browser)، وب کلاینت (WebDAV)  و ریموت میل اسلاتس (Remote Mailslots) هستند.

سرویس مرورگر رایانه، درایور و پروتکل مکان دستگاه، ناامن به نظر می رسد و در ابتدا با حذف Secure Message Block نسخه 1 (SMB1) در ویندوز 10، به طور پیش فرض غیرفعال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف سه سرویس قدیمی در ویندوز مایکروسافت

حذف سه سرویس قدیمی در ویندوز مایکروسافت