مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21سياسي

ستاد امر به معروف از فعالان عرصه عفاف و حجاب حمایت می کند


جلسه اختتامیه دوره مربیان تخصصی عفاف و حجاب با تقدیر از نفرات برتر و اهداء گواهی پایان دوره در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

- جلسه اختتامیه دوره مربیان تخصصی عفاف و حجاب با تقدیر از نفرات برتر و اهداء گواهی پایان دوره در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی با بیان این که برای مربیان برنامه ویژه داریم و می خواهیم از میان آن ها استاد تربیت کنیم، تصریح کرد: در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی و امور زنان نهاد ریاست جمهوری برای برگزاری دوره های عفاف و حجاب در دستگاه ها با مربیگری مربیان ستاد هستیم.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف گسترش دایره مربیان از افرادی که در عرصه عفاف و حجاب به ویژه در مدارس، مساجد و.

فعالیت می کنند، حمایت می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کار مربیان عفاف و حجاب را در حقیقت ادامه رسالت حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست.

وی همچنین طرح عفاف در خانه را دارای برکات فراوانی عنوان کرد و بیان داشت: در این طرح مربیان هر آنچه فرا گرفته اند را به دوستان، همسایگان، اقوام و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امر به معروف از فعالان عرصه عفاف و حجاب حمایت می کند

ستاد امر به معروف از فعالان عرصه عفاف و حجاب حمایت می کند