مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-19سياسي

سیستان وبلوچستان می تواند به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل شود


دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت گفت: سیستان وبلوچستان دارای مردمانی کم توقع و مسیولیت پذیر است و می توانیم این استان را به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید احمد عبودتیان در اولین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان وبلوچستان که در تالار زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مردمی سازی یک ضرورت غیر قابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم با قوت پای کار آمده است.

وی افزود: فهم، خواست و مطالبه مردم برای زمامداران جمهوری اسلامی مهم است و ایمان داریم که نظام اداره کشور باید گره خورده با خواست و اراده مردم باشد و مردم در همه امور پای باشند .

وی افزود: مشارکت مردم در امور تصمیم گیری و تصمیم سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه های نقش آفرین باشند.

به گفته دستیار رییس جمهور؛ مشکلات سیستان وبلوچستان باید احصا، طبقه بندی و مشخص شود و برای حل و رفع آنها نیز باید از ظرفیت مردم بهره برد و حلقه های میانی خودجوش جهادی پای کار بیایند و دولت نیز حمایت های لازم را آنها انجام دهد.

وی تاکید کرد: باید همه مدیران در تمامی سطوح به مدیریت مردم پایه مومن و آگاه و متعهد باشند و با آسان سازی و فراگیر سازی امور، زمینه حضور و ورود جدی نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان می تواند به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل شود

سیستان وبلوچستان می تواند به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل شود