مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:042023-11-13سياسي

خزعلی: حق اولاد زنان کارمند مطالبه عمومی شود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه امروزه زنان هم پابه پای مردان در هزینه های زندگی شریک هستند، گفت: در زمینه عدم اختصاص حق عائله مندی و اولاد به زنان کارمند نامه ای از سوی بانوان کارمند به ما نرسیده و تنها به صورت شفاهی مطرح می شود .

- ایسنا/همدان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه امروزه زنان هم پابه پای مردان در هزینه های زندگی شریک هستند، گفت: در زمینه عدم اختصاص حق عائله مندی و اولاد به زنان کارمند نامه ای از سوی بانوان کارمند به ما نرسیده و تنها به صورت شفاهی مطرح می شود در حالی که اگر مطالبه مستند و درخواست عمومی باشد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

انسیه خزعلی دوشنبه 22 آبان در جمع مشاوران امور بانوان ادارات استان همدان، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه فرهنگی است، گفت: در موضوع جمعیت بخش عمده ای از مشکلات فرهنگی است و تنها 30 درصد مشکلات اقتصادی دخیل است.

وی با اشاره به اینکه بحث خانواده و فرهنگ عامه در کارگروه تنظیم شده است، اظهار کرد: برای فرهنگ سازی و تحول در فرهنگ جامعه در کارگروه های مختلف مثل خانواده و محیط زیست، خانواده و سلامت و جمعیت، خانواده و تربیت، خانواده و مهارت های زندگی به صورت منسجم تری کار صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: حق اولاد زنان کارمند مطالبه عمومی شود

خزعلی: حق اولاد زنان کارمند مطالبه عمومی شود