مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-11فرهنگي

فیلم زندگی «ایلان ماسک» ساخته می شود


به نظر می رسد قرار است دارن آرونوفسکی کارگردان شهیر سینما یک فیلم بیوگرافی از ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و شاید برترین کارآفرین دنیا بسازد.

- به نظر می رسد قرار است دارن آرونوفسکی کارگردان شهیر سینما یک فیلم بیوگرافی از ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و شاید برترین کارآفرین دنیا بسازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، شاید همه ما می دانستیم و دور از انتظار نبود که بالاخره فیلمی از زندگی یکی از ثروتمندترین و بحث برانگیزترین مردان جهان ساخته شود و اکنون این اتفاق در حال رخ دادن است.

طبق گزارش اولیه پایگاه وَرایِتی، فیلمی از زندگی ایلان ماسک در حال ساخت است که توسط دارن آرنوفسکی کارگردان تحسین شده ساخته و توسط استودیو A24 تهیه می شود.

این فیلم بر اساس کتاب بیوگرافی تازه منتشر شده ایلان ماسک توسط نویسنده ای به نام والتر آیزاکسون ساخته خواهد شد که البته نقدهای نامطلوبی دریافت کرده است و رسانه هایی مانند لس آنجلس تایمز به نویسنده گفته اند اغلب پیش بینی های مطمئن ماسک را چشم بسته پذیرفته است و گاردین آن را بدون بینش خوانده است.

البته همه نقدها اینچنین وحشتناک نبوده اند، اما بسیاری به کتاب آیزاکسون به عنوان نمونه ای واضح از خطرات روزنامه نگاری در دسترس (access journalism) اشاره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم زندگی «ایلان ماسک» ساخته می شود

فیلم زندگی «ایلان ماسک» ساخته می شود