مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-05اجتماعي

شهرداری از حقابه زاینده رود کوتاه نمی آید


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان نیاز به احداث 16 هزار چاه جذبی دارد گفت: با کمبود سرانه فضای سبز در شهر اصفهان مواجه هستیم و هیچ مسؤول اصفهانی از حقابه آب زاینده رود کوتاه نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به افق سازمان خدمات شهری تا سال 1410  اظهار کرد: مهم ترین ابعاد محیط زیست  شامل منابع آب، فضای سبز، انرژی مدیریت پسماندنظافت و رفت و روب است، همچنین  هوشمندسازی و مشارکت اجتماعی دو مولفه استاندارد برای فعالیت معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان تا سال 1410 است.

وی با اشاره به مدیریت بهینه سازی، تعمیرات و نگهداری شهرداری گفت: این مدیریت فقط در شهر اصفهان است و سایر شهرهای کشور از چنین مدیریتی بی بهره مانده اند.

   بقایی افزود: تامین، کیفیت تصفیه و توزیع پساب به روش های استاندارد، نگهداری و افزایش سرانه فضای سبز، حذف چمن ازجمله اقداماتی در خصوص کاهش مصرف آب در فضای سبز و جایگزینی گونه های مناسب اقلیم است.

   معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تصفیه خانه نانو اوزن توسط یک شرکت دانش بنیان طی چهار ماه تأسیس و تجهیز شد، همچنین سایر تصفیه خانه ها به همین روش مجهز خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از حقابه زاینده رود کوتاه نمی آید

شهرداری از حقابه زاینده رود کوتاه نمی آید