مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-14اجتماعي

کسب 5 رتبه جشنواره ملی بهین دخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب پنج رتبه برتر جشنواره ملی بهین دخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب پنج رتبه برتر جشنواره ملی بهین دخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد با اشاره برگزاری جشنواره بهین دخت از سوی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره رشد و شکوفایی استعداد و هویت بخشی به دختران دانش آموز و دانشجو معلمان است و دانش آموزان و فرهنگیان استان خوزستان نیز در این جشنواره ملی موفق به کسب پنج رتبه برتر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در مقطع ابتدایی و در رشته نقاشی، آیناز طالب زادگان دانش آموز پایه چهارم از دزفول موفق به کسب رتبه دوم شد و دریا پرموزه دانش آموز اهوازی پایه سوم رتبه سوم را به دست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در مقطع متوسطه اول، دانش آموز زهرا بابامندنی از دزفول، رتبه سوم را در رشته پادکست کسب کرد و در مقطع متوسطه دوم نیز در رشته ویدئوکست، دانش آموز فاطمه بنی اسد رتبه اول را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در بین فرهنگیان نیز دانشجومعلم نیلوفر پارسامنش از دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه زهرا(س) بهبهان در رشته ساخت کلیپ، رتبه اول را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 5 رتبه جشنواره ملی بهین دخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی

کسب 5 رتبه جشنواره ملی بهین دخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی