مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-24دانش

راهکار صندوق رفاه برای دانشجویانی که توان پرداخت هزینه تغذیه ندارند


رییس صندوق رفاه دانشجویان از راه اندازی صندوق خیریه رفاه دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویانی که توان پرداخت هزینه غذا را ندارند حتما به معاونین دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند و کارت تغذیه آنها در صورت لزوم شارژ خواهد شد.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان از راه اندازی صندوق خیریه رفاه دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویانی که توان پرداخت هزینه غذا را ندارند حتما به معاونین دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند و کارت تغذیه آنها در صورت لزوم شارژ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی در بازدید از دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل گفت: این بازدیدها و سفرهای استانی ما با هدف بررسی و کنترل وضعیت خدمات رفاهی دانشجویان دانشگاه ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: رسالت اصلی صندوق رفاه دانشجویان در بخش خوابگاه ها، مساعدت در امر تجهیز و تعمیر می باشد، در این دانشگاه خوابگاه ملکی وجود ندارد و خوابگاه های این دانشگاه از نوع خودگردان و استیجاری می باشند و صندوق رفاه دانشجویان مطابق با ظرفیت های قانونی خود در تهیه خوابگاه استیجاری به این دانشگاه مساعدت های لازم را داشته است و در صورت نیاز کمک هم خواهد کرد.

دکتر گنجی تاکید کرد: ارتقاء روحیه و امنیت و سلامت روان دانشجویان برای ما بسیار حائز اهمیت است و افزود: در سایت دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار صندوق رفاه برای دانشجویانی که توان پرداخت هزینه تغذیه ندارند

راهکار صندوق رفاه برای دانشجویانی که توان پرداخت هزینه تغذیه ندارند