مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-21سياسي

رونمایی از نسل نوین بیمارستان فوق تخصصی سیار و الحاق به توان دفاعی نیروی زمینی سپاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نسل نوین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه و مجهز به تجهیزات روزآمد پزشکی در جریان بازدید سرلشکر باقری، - نسل نوین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه و مجهز به تجهیزات روزآمد پزشکی در جریان بازدید سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیرو های مسلح از توان رزم نیروی زمینی سپاه رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نسل نوین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه و مجهز به تجهیزات روزآمد پزشکی در جریان بازدید سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیرو های مسلح از توان رزم نیروی زمینی سپاه در استان کرمان رونمایی شد.

سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان مهدوی معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در تشریح این دستاورد نوین دفاعی نیرو های مسلح افزود که این سامانه نوین بیمارستانی سیار براساس مطالعات و طرح های حاصل از تحقیق و توسعه و به دست توانمند رزمندگان جهادگر و دانشور بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه طراحی، ساخت، تولید و با تجهیزات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی تجهیز و آماده خدمات رسانی به نیرو های مسلح و هموطنان در صورت نیاز می باشد.

وی افزود، ظرفیت این سامانه بیمارستانی فوق تخصصی را 128 تخت بستری اعلام کرد که دارای بخش های ویژه (ICU) اتاق های عمل جراحی، ریکاوری، بخش های پاراکلینیک (تصویربرداری، آزمایشگاه، سونوگرافی و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسل نوین بیمارستان فوق تخصصی سیار و الحاق به توان دفاعی نیروی زمینی سپاه

رونمایی از نسل نوین بیمارستان فوق تخصصی سیار و الحاق به توان دفاعی نیروی زمینی سپاه