مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-08بين الملل

کرملین: توقیف اموال روسیه برای عاملان آن پرهزینه است


سخنگوی کاخ کرملین هشدار داد که توقیف دارایی های روسیه در خارج از این کشور برای کسانی که این کار را انجام می دهند، پرهزینه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) گفت که مسکو آماده گفت وگو درمورد ثبات راهبردی است.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین توضیح داد: فعلا پیش نیاز در این زمینه فراهم نشده اما گفت وگو درباره ثبات راهبردی بین روسیه و غرب ضروری است؛ هرچند نه به صورت سخنرانی و بیانیه های یکجانبه .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در ادامه گفت: توقیف دارایی های روسیه در خارج از کشور برای کسانی که این کار را انجام می دهند، پرهزینه خواهد بود و اقدامات تلافی جویانه ای در این زمینه وجود دارد اما بعید است که متقابل باشد .

شب گذشته بود که مشخص شد کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از طرحی حمایت کرده که به رییس جمهور این کشور اجازه توقیف اموال روسیه در آمریکا و همچنین به وزارت خارجه اجازه انتقال آنها به اوکراین را می دهد.

سخنگوی کرملین همچنین درباره اظهارات نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه در مورد افزایش خطر استفاده از سلاح های کشتار جمعی، تصریح کرد که مواضع او، مواضع رسمی دولت مسکو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: توقیف اموال روسیه برای عاملان آن پرهزینه است

کرملین: توقیف اموال روسیه برای عاملان آن پرهزینه است