مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-07سياسي

آب شیرین کن زیارت سیریک وارد مدار بهره برداری شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان انتظار چندین سال مردم شهرستان سیریک برای تامین آب شرب پایدار، با وارد مدار شدن آب شیرین کن زیارت خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان انتظار چندین سال مردم شهرستان سیریک برای تامین آب شرب پایدار، با وارد مدار شدن آب شیرین کن زیارت خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور، امروز (شانزدهم آبان ماه)، با اعلام این خبر افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در راستای سلسله اقدامات جهادی دولت سیزدهم برای پایداری آب شرب مناطق مختلف هرمزگان، به وعده خود در راه اندازی آب شیرین کن زیارت عمل کرد و این آب شیرین کن وارد مدار بهره برداری شد.

وی با بیان این که سال گذشته با توجه ویژه دولت سیزدهم و حمایت های وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و استاندار هرمزگان، آب شرب بخش بمانی به پایداری لازم رسید، تصریح کرد: در آن مقطع نیز، وعده تکمیل آب شیرین کن زیارت از سوی شرکت آب و فاضلاب داده شد که خوشبختانه با تلاش های سرمایه گذاران این پروژه، عملیات احداث آب شیرین کن زیارت به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در تشریح حجم عملیات پروژه افزود: این آب شیرین کن در حال حاضر ارزشی بالغ بر 150 میلیارد تومان دارد که ظرفیت شیرین سازی سه هزار مترمکعب آب دریا در شبانه روز را دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن زیارت سیریک وارد مدار بهره برداری شد

آب شیرین کن زیارت سیریک وارد مدار بهره برداری شد