مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:362023-11-10سياسي

امام جمعه کرج: پدر موشکی ایران خواب را از چشم صهیونیست ها گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، گفت: دستاوردهای پدر موشکی ایران، شهید حسن تهرانی مقدم خواب راحت را از چشم صهیونیست گرفته و هراس در دل آن ها انداخته است.

وی با اشاره به پیش رو بودن سالگرد شهادت شهید حسن تهرانی مقدم و 16 نفر از پاسداران که به همراه این شهید در 21 آبان ماه سال 1390 بر اثر انفجار در زاغه مهمات در ملارد به شهادت رسیدند، افزود: بایستی شخصیت این سردار رشید اسلام به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح و شناسانده شود.

امام جمعه کرج به اقدامات این شهید دانشمند در طول دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم بعد از فتح المبین بنیانگذار توپخانه سپاه پاسداران شد تا اینکه به فکر تولید موشک ساخت داخل افتاد و اکنون هر چه موشک داریم ریشه اش به این شهید باز می گردد تا جایی که در مراسم تشییع شهید تهرانی مقدم ، رهبر معظم انقلاب به خانواده این شهید فرمودند که من مصیبت زده شده ام .

امام جمعه کرج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی یکسال قبل از شهادت این شهید در خرداد سال 1389، افزود: کار بزرگ این شهید را رهبر گفته اند که معجزه توانایی های عزم راسخ انسان مومن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: پدر موشکی ایران خواب را از چشم صهیونیست ها گرفت

امام جمعه کرج: پدر موشکی ایران خواب را از چشم صهیونیست ها گرفت