مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-18دانش

آسیب هایی که فضای مجازی به نهاد خانواده وارد می کند


جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: اگر به خوبی از فضای مجازی استفاده نشود آسیب هایی را در نهاد خانواده خواهیم داشت که از جمله این آسیب ها می توان به خیانت های خانوادگی به ویژه در بین زوجین تازه ازدواج کرده اشاره کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: اگر به خوبی از فضای مجازی استفاده نشود آسیب هایی را در نهاد خانواده خواهیم داشت که از جمله این آسیب ها می توان به خیانت های خانوادگی به ویژه در بین زوجین تازه ازدواج کرده اشاره کرد.

امید بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت نهاد خانواده، اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در جامعه به دلیل گسترش فضاهای مجازی رشد قابل توجهی داشته است که چهارمحال و بختیاری نیز از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: در همین راستا اگر به خوبی از فضای مجازی استفاده نشود آسیب هایی را در نهاد خانواده خواهیم داشت که از جمله این آسیب ها می توان به خیانت های خانوادگی به ویژه در بین زوجین تازه ازدواج کرده اشاره کرد.

بابایی عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان استان، علت برخی از خودکشی های اخیر در استان به دلیل خیانت های خانوادگی است و این موضوع نشان می دهد که نهاد خانواده برای مردم بسیار مهم و مقدس است، چرا که وقتی با خدشه دار شدن آن مواجه می شوند به دلایلی چون ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب هایی که فضای مجازی به نهاد خانواده وارد می کند

آسیب هایی که فضای مجازی به نهاد خانواده وارد می کند