مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-20بين الملل

نامه رییسی به سران 50 کشور درباره جنایات اسراییل


رییس جمهور در نامه ای به سران 50 کشور خواستار فشار سیاسی- اقتصادی هماهنگ کشورهای مستقل و آزاده به رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات در غزه شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه رییس جمهور اسلامی ایران با ارسال نامه ای به سران 50 کشور جهان از جمله روسیه، چین، ترکیه، قزاقستان، آفریقای جنوبی، کنیا و اردن خواستار هم صدایی و هماهنگی کشورهای آزاده مستقل در فشار آوردن به این رژیم برای توقف جنایات در غزه شد.

سید ابراهیم رییسی در نامه خود به سران 50 کشور جهان، ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از 14 هزار نفر و تخریب زیرساخت ها در نوار غزه طی بیش از 40 روز گذشته، و هم چنین رویکرد برخی دولت های غربی در اعمال استانداردهای دوگانه و نادیده گرفتن عامدانه اصول انسانیت و اخلاق و حقوق، تاکید کرد: انتظار از کشورهای آزادی خواه و مستقل، به ویژه کشورهای اسلامی این است که در عرصه های دیپلماتیک و اقتصادی، با رویکرد منسجم و واحد، ضمن فشار بر این رژیم اشغالگر، زمینه ساز توقف جنایات این رژیم در کشتار غیرنظامیان و پایان محاصره غزه شوند.

رییس جمهور اسلامی ایران در این نامه به همتایان خود، با تاکید بر اینکه امروز روز آزمون الهی و انسانی همه دولت هاست، از کشورها خواسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییسی به سران 50 کشور درباره جنایات اسراییل

نامه رییسی به سران 50 کشور درباره جنایات اسراییل