مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-28سياسي

نامه رییس دیوان عدالت اداری به دو وزیر درباره مقررات ملی ساختمان


رییس دیوان عدالت اداری در نامه های به وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی خواستار رعایت حدود اختیارات هیات های چهار نفره در استان ها و پنج نفره در تهران در خصوص مقررات ملی ساختمان شد.

- رییس دیوان عدالت اداری در نامه های به وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی خواستار رعایت حدود اختیارات هیات های چهار نفره در استان ها و پنج نفره در تهران در خصوص مقررات ملی ساختمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری، در راستای کاهش و پیشگیری از شکایات مردمی بر علیه مصوبات دستگاه های اجرایی کشور، در نامه هایی جداگانه به وزیرکشور و وزیر راه و شهرسازی خواستار رعایت حدود اختیارات هیات های چهار نفره در استان ها و پنج نفره در تهران در خصوص مقررات ملی ساختمان شد.

در ادامه تصریح شده است: با توجه به عضویت نماینده آن وزارت خانه ها در هیات های مزبور و جایگاه نظارتی آن مقام بر این هیات ها به منظور تحقق حاکمیت قانون و جلوگیری از خروج از صلاحیت مکرر این هیات ها، آرای صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری در راستای ابهام زدایی از محدوده صلاحیت به هیات های مذکور ابلاغ شود تا صرفا در چارچوب اختیارات محوله اقدام به تصویب مصوبه نموده و شاهد خروج آنها از محدوده صلاحیتی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس دیوان عدالت اداری به دو وزیر درباره مقررات ملی ساختمان

نامه رییس دیوان عدالت اداری به دو وزیر درباره مقررات ملی ساختمان