مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-04بين الملل

روایت حضور 5 گروگان آمریکایی در همدان


خبرگزاری فارس- همدان، سولماز عنایتی؛ انقلاب اسلامی ایران در میان بهت و ناباوری دیگر کشورهای جهان رخ داد، به طوری که برخی از مفسران غربی از آن به عنوان  ناگهان انقلاب یا انقلاب تصورناپذیر یاد می کنند.

 تمام گزارش های دستگاه های جاسوسی غرب، ایران را کشوری امن و در آرامش تشریح می کردند چنان که رییس جمهوری آمریکا از عبارت جزیره ثبات استفاده می کرد، کارتر تنها یک سال پیش از بهمن 57 در تهران و در کنار شاه که هر دو گیلاس مشروب در دست داشتند از جزیره ثبات دم زد اما جزیره ثبات آمریکایی ها در چشم بر هم زدنی به جزیره ثبات ایرانی ها بدل شد.

  دخالت آمریکایی ها در کودتای 28 مرداد 1332 و حمایت از طاغوت ایران که 25 سال تاریکی و برزخ را برای ملت ایران به ارمغان آورده بود هیچگاه از اذهان پاک نشد و البته پاک هم نخواهد شد.

 ورود رییس جمهور آمریکا در شهریور 1320 به تهران با سایر روسای متفقین و نیروهای نظامیشان بدون اینکه دولت و مردم ایران را در نظر بگیرند، از یادها نرفته بود، هنوز بسیاری از افراد که در روزهای جنگ جهانی دوم با بیماری و قحطی که سوغات شوم غربی ها بود و با آن دست و پنجه نرم کردند، نفس می کشیدند.

 با ظهور جزیره ثبات ایرانی ها، آمریکایی ها گمان می کردند ذهن های ایرانی جنایات آنها را فراموش کرده پس با به رسمیت شناختن ظاهری انقلاب ایران به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حضور 5 گروگان آمریکایی در همدان

روایت حضور 5 گروگان آمریکایی در همدان