مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-03سياسي

برای هدایت جامعه نیازمند توجه به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت هستیم


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب است اما بهتر از آن تعمیق این فرهنگ با حفظ مبانی و اخلاق بوده زیرا جامعه و جوانان هدایت خواهند شد.

- ایسنا/زنجان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب است اما بهتر از آن تعمیق این فرهنگ با حفظ مبانی و اخلاق بوده زیرا جامعه و جوانان هدایت خواهند شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز (12 آبان ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه حوزه فرهنگ، ایثار و شهادت حوزه ای مربوط به تمدن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز باید جامعه بداند که قهرمانان واقعی چه کسی بوده و چه کسانی مستعد احترام هستند.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن احترام به شهدا و ایثارگران در جامعه، افزود: برای نهادینه کردن احترام باید این فرهنگ را عمومی کرد؛ همان طورکه سادات چون منتسب به ائمه اطهار (ع) هستند، محترم هستند، جنس ایثارگران نیز اینگونه است.

این مسئول از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کل جهان خبر داد و تصریح کرد: امروز حرکت های ایثارگرانه مردم غزه، نشان دهنده فراگیر شدن فرهنگ ایثار و شهادت در دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هدایت جامعه نیازمند توجه به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت هستیم

برای هدایت جامعه نیازمند توجه به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت هستیم