مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-07اقتصادي

ساخت بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در هلدینگ پتروپالایشی اصفهان


پتروپالایش اصفهان در بحث انرژی های غیرفسیلی ورود کرده و به زودی بزرگ ترین مجموعه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید 1000 مگاوات برق احداث خواهد شد که با این وجود بخشی از ناترازی انرژی کشور در شبکه را برطرف خواهد کرد.

- پتروپالایش اصفهان در بحث انرژی های غیرفسیلی ورود کرده و به زودی بزرگ ترین مجموعه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید 1000 مگاوات برق احداث خواهد شد که با این وجود بخشی از ناترازی انرژی کشور در شبکه را برطرف خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احداث برترین و تخصصی ترین پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان، احداث بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور به مقدار 1000 مگاوات و تولید دانش بنیان محصولات تخصصی و حساس در صنعت پتروپالایش کشور از جمله مهم ترین حوزه های فعالیت شرکت مشعل پویا پس از گذشت حدود یک سال از تأسیس این شرکت نوپا به شمار می رود و در همین مدت کوتاه دستاوردهای مهمی داشته است.

مدیرعامل این شرکت درباره مهم ترین اقدام های انجام شده در این شرکت و برنامه های پیش رو در گذار پالایشگاه نفت اصفهان به پتروپالایش برتر به ارائه توضیحاتی پرداخت.

مجید نادری نژاد، در معرفی این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت مشعل پویا در حوزه توسعه ای صنایع نفت از جمله محصولات و خدماتی که شامل پلنت های غیرشیمیایی می شود، همچنین توسعه محصولاتی که در زنجیره تحریم دچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در هلدینگ پتروپالایشی اصفهان

ساخت بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در هلدینگ پتروپالایشی اصفهان