مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21سياسي

سپاه خواف در 25 عرصه به یاری مستضعفان شتافت


سپاه و بسیجیان این شهرستان، طی سال جاری در 25 عرصه به یاری مستضعفان رفتند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده سپاه ناحیه خواف گفت: سپاه و بسیجیان این شهرستان، طی سال جاری در 25 عرصه به یاری مستضعفان رفتند.

سرهنگ امین سمعیان با گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان همزمان با هفته بسیج بیش از 100 برنامه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سلامت، عمرانی و غیره اجرا می کند.

وی افزود: بخشی از این برنامه ها شامل، همایش اقتدار، توزیع جهیزیه، سبد معیشتی، افتتاحیه پایگاه های بسیج، طرح های جهادی، مسابقات نقاشی و کتاب خوانی، برپایی نمایشگاه، گشت های رضوی، میز خدمت و اردوهای جهادی و راهیان پیشرفت خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه خواف گفت: با کمک اتفاقات امروزی همچون موضوعات فلسطین و یمن و حاج قاسم، باید فرهنگ بسیج که همان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است به نسل جوان دانش آموز و دانشجو انتقال داده شود.

وی بیان کرد: ایثارگری و از خودگذشتگی 300 هزار شهید جنگ تحمیلی سبب پایداری و پیشرفت کشور شد، اکنون تلاش می کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل پویای جوان رونق دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف با اعلام اینکه در هفته بسیج، 110 سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه خواف در 25 عرصه به یاری مستضعفان شتافت

سپاه خواف در 25 عرصه به یاری مستضعفان شتافت