مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-16حوادث

دستگیری زن و شوهر سارق در خلخال


فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: سارقان حرفه ای تابلو مزارهای آرامستان های خلخال دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید هادی موسوی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان خلخال با اشاره به مطالبه مردمی در خصوص پیگیری سرقت تابلو مزارها در آرامستان های شهرستان های خلخال اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد تابلو مزارها در آرامستان های شهر خلخال، موضوع کشف سرقت و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خلخال قرار گرفت.

وی افزود: نهایتا با تلاش شبانه روزی ماموران فراجای شهرستان خلخال و با به کارگیری تجهیزات و امکانات پلیسی سارقان حرفه ای که زن و شوهر بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر و اموال مسروقه  در محل کشف و ضبط و با تکمیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از مردم این شهرستان خواست در جهت برقراری امنیت و آرامش پایدار همکاری لازم را با همکاران فراجای شهرستان داشته باشند وهرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 با همکاران در پلیس در میان بگذارند.

موسوی گفت: امنیت و آرامش مردم شهرستان خلخال خط قرمز کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال است که همکاری مردم با پلیس در کشف جرائم اصلی ترین راهکار حرکت تعاملی بین مردم و پلیس است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زن و شوهر سارق در خلخال

دستگیری زن و شوهر سارق در خلخال