مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-14سياسي

برگزاری مزایده فروش 6255 وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان


با شناسایی 6 هزار و 255 وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ های استان، به زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی 6 هزار و 255 وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ های استان، به زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این وسایل نقلیه به دلیل عدم رعایت قانون از سال های قبل توقیف و یا به دلیل رها شدن در سطح شهر به صورت بلاصاحب جمع آوری و به پارکینگ ها منتقل شده است که پس از انتشار آگهی و در صورت عدم مراجعه صاحبان آن ها، به صورت متناوب به مزایده گذاشته می شود.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: ماه گذشته نیز در راستای اجرای ماده 15 و 21 دستورالعمل ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه مصوب 30 اردیبهشت 1402، این وسایل نقلیه در پارکینگ های استان شناسایی و 2 هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت از چهار پارکینگ شهرهای اهواز، شوش و دزفول از طریق مزایده و فروش، تعیین تکلیف شد.

وی عنوان کرد: در ادامه این اقدامات، 6 هزار و 255 وسیله نقلیه اعم از پنج هزار و 562 دستگاه موتورسیکلت و 693 خودروی بلاصاحب با هماهنگی ستاد فرمان امام خمینی (ره)، شناسایی شد که پس از انتشار آگهی، ظرف سه ماه آینده مزایده آن به صورت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مزایده فروش 6255 وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان

برگزاری مزایده فروش 6255 وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان